A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Mert ma már senki sem kövér, itt már mindenki plus size.

És engem egyre jobban idegesít. Felnézünk egy tervezőre, mert plus size kollekciót készít. Imádjuk, istenítjük és példaképnek tekintjük a plus size modelleket. Már van plus size fashion week, és most figyelj, indul az első plus size modell tanfolyam. Hányszoros WTF kell ide??

Ugye minden női magazin, de már lassan szerintem férfi magazin is arról szól, hogy fogadd el önmagad, és az a néhány plussz kiló szexy, a pasikat nem érdekli,ha nem tökéletes az alakod, hát öltözködj előnyösen stb stb. Ok. Ezzel nem vitatkozom. Én ugyan belebetegednék a gondolatba, ha rétegek lennének a hasamon, összeérne a combom. De miért erőszakoskodunk annyira, hogy a hájréteg a normális??

És még tudjátok mi a különbség? A kövérek utálják a vékonyakat,de ez fordítva nincsen így(a gyerekkor után). Számos fénykép született már arról, hogy a "kutyák játszanak a csonttal", és elég megnézni az ilyen fényképhez kommentelők profil képét...Ellenben, ha valami dagadt, nem, bocsánat: plus size,kerekded,nőies nőt ábrázló fényképhez odaírnám, hogy "a zsírral meg játszon a hentes", hát azt hiszem lenne sértődés, felhobordás alázás és minden amit el lehet képzelni.

Ne értsetek félre, tőlem aztán lehet valaki dagi,attól függetlenül, hogy már többször említettem, hogy nekem a nagyon vékony nők tetszenek,és ha még csontos arcuk is van, az maga a tökéletesség pl Victoria Beckham,Keira Knightley. ( Palvin Barbara arcáért is rajongom,következő életemben az ő pofijára vágyom,de a teste már egyáltalán nem is tetszik). Én csak azon vagyok felháborodva, hogy mennyi olyan ember van, akik tiszteletre méltó akaraterőt felmutatva szabadultak meg kilóktól és/vagy csodálatos izomzatra tettek szert, és szépen lassan nem ez lesz az érték, hanem az, ha valaki "plus size" hisz az az igazi. Számoljunk le a vékonysággal,számoljunk le a diétával.

Nem rólam van szó. Én hetek óta nem harcolok a testemmel. Ugyan ma már megint csak zöldségeket vacsorááztam,de ez semmi. Nem vonok meg magamtól semmit, és nem mozgok.Nyáron nagyon büszke voltam magamra, hogy szabad szemmel is látható izmok rajzolódtak ki a hasamon(persze ehhez azért meg kellett feszíteni :),és a lábamon megjelenő első izmok is hatalmas örömmel töltöttek el. És büszke voltam, hogy szabályok között étkeztem a cél érdekében, és heti ötször sportoltam. És most elhagytam magam egy kicsit.

És tudjátok mit? Az ilyen erőfeszítésekkel elért eredményeket senki nem veheti el, és akinek egy csepp esze is van,ezekre az emberekre dob egy likot, és nem azokra, akik kitalálták a plus size kategóriát.

Címkék: Nőiesség Plus size

152 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr14906199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sussudio 2012.11.14. 15:51:15

@clegane:

Ez is sztereotípia. Nem minden vékony azért vékony, mert küzd érte. Alkati kérdés. Egyébként pedig fél óra mozgás bele kell hogy férjen az életbe. Mert nem csak azért jó, mert vékony leszel...

komenczi 2012.11.14. 15:53:40

KieraKnigthley stb jellegű nők na ne nevettess :D
Ugyanaz a véglet mint a dagi, kettő közt kéne lennetek nőknek. Aranyközép

Én és kb az össze férfi haverom kiakad ha lát már 1 bordát is a nőn, akkor már inkább a plus size, szép nagy tejes kannákkal :)

+Rég rossz ha már a nők egymást nézegetik a csávók helyett , az utcán is..."Ú milyen ruha van rajta" vagy "Ú de jó segge van" vagy "de gyönyörű arca van"
tök tré szerintem

sussudio 2012.11.14. 15:55:58

@Kovácsné:

Szerintem meg most nem azért, de a plus size modell képeket nézegetve a egy 180/70-es nő a plus size-ként eladott modellek soványabbja közé tartozna.

Én amúgy pont itt látom a problémát:

először vala a skinny kultusz, amikor a n csak 36-os méretig volt jónő.
Most meg van a plus size őrület, ahol 40-től indulunk, de 42 az igazi...:)

A 38-as méret? Sehol... Pedig egészsgügyileg valószínűleg az egyik legkedvezőbb...

Circus 2012.11.14. 15:57:47

@mindenjónévfoglalt:
TÉVEDSZ :)
Én ugyan nem vagyok nő, de már találkoztam ilyennel módon szerelt hölggyel. Ő volt Ms Szexi ;)
Ja, persze, az más kérdés, hogy Neked mi a szexi, meg nekem. Csak ugyebár ez ízlés kérdése. Arról meg vitatkozni...

Posztolónak: typical 1st world's problem. Hidd el, van aki Téged is szépnek lát akár szörnyű 1,5 deka súlyfelesleggel is.

@Kovácsné: éreztem én már hosszú hónapokkal ezelőtt egy másik blogban, hogy vigyáznom kell, nehogy zúgás legyen a vége. Még egy-két adat, és végem ;)

clegane 2012.11.14. 15:59:28

@sussudio: hát ha nem küzd érte, akkor nem is aggódik miatta, mint a szerző.
fél óra mozgás? hetente? naponta? havonta? hetente nyilván nem elég, naponta pedig nem működik, ha az ember mást talál fontosnak, amire munka után az energiáját fordítaná.

de ahogy a topik kanyarodását elnézem, azt sem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy nem minden férfi kedveli a nagy melleket.

Zsuzska(cupcake&pearls) 2012.11.14. 16:00:55

@céerem: Ízlések és pofonok :) A magazinok címlapjait egyébként átvitten értettem, mert szerintem nem normális, ahogy a street fashion üzletek (Zara és tsai) egyre inkább csökkentik a méreteiket. Na attól lesz frusztrált a sok tizenéves aztán mehet a hánytatás. Mert amit ők XL-nek neveznek, az L de inkább M méret - vagyis szegény tini azt fogja érezni, ő dagadt...na erre is utaltam frusztráltság és magazin címszó alatt...

sussudio 2012.11.14. 16:03:35

@jadu:

Jadu, kedves, olvasd újra. Nem hiszem, hogy nem voltam érthető. Az anorexia veszélyeivel is tisztában vagyok.

(Mondjuk azért megjegyzem, sétálj végig egy forgalmas utcán és számold össze, hány 80 kilónál súlyosann és hány 50 kilónál vékonyabb lányt látsz... - hát, mondjuk szerintem ezért beszélünk többet a kövérség egészségügyi kockázatairól.)

sussudio 2012.11.14. 16:08:30

@clegane:

Az első mondatodban mondjuk igazad van. :) De a Te mondandódra reflektáltam, mert Te írtad, hogy a vékony szebb neked, de idegesítő... Erre írtam, hogy nem feltétlenül.
Hát, a fene tudja, nekem simán belefér napi fél óra pedig elég sokminden érdekel még.:) (mondjuk szerencsés helyzetben vagyok)

céerem 2012.11.14. 16:09:27

@sussudio: Igaz.
Az én alapvetésem az, hogy a levegő ritkán hízlal. Ha valaki nem eszik sokat, csak annyit, amennyit a szervezete kíván, akkor - hacsak nincsenek hormonális problémái - nem hízik el. Sport ide vagy oda.

sussudio 2012.11.14. 16:11:53

@sussudio:

Clegane - még annyi, hogy a munka-tanulás-egyéb szellemi tevékenység időtöltést kifejezetten érdemes rövidebb időre mozgással megszakítani. Ez nem időpocsékolás. Az alakodon kívül az agy oxigénellátását is javítja.
A rendszeres mozgástól tehát éppen nem hülyébb leszel, hanem okosabb. :)

jadu 2012.11.14. 16:12:35

@sussudio: nem neked akartam címezni, félrenyomtam. ha már így alakult: igen, igazad van, több túlsúlyos embert látni. az elhízottság globális méretű betegség, ami ellen küzdeni kell, s ugyanúgy az ellen is, hogy már-már alultáplált modelleket mutogassanak a címlapokon etalonnak kikiáltva.

valahogy elfelejtettünk elégedetnek lenni s szeretni önmagunkat....

clegane 2012.11.14. 16:15:21

@sussudio: persze akinek az energiáit nem amortizálja helyből a minimumra a napi 8 óra (+utazás) irodai gálya, annak valóban könnyebb időt szánni a rendszeres mozgásra.

céerem 2012.11.14. 16:17:29

@clegane: Az evéstől lehet meghízni, nem a mozgás hiányától!

céerem 2012.11.14. 16:21:36

@jadu: Ha nem eszel, mitől hízol?

sussudio 2012.11.14. 16:22:48

@clegane:

Dolgozom, mondjuk köteten munkaidőben, de átlag napi 8-10 órát.

jadu 2012.11.14. 16:25:24

@céerem: pont attól amit már írtál: betegségtől.
mellesleg a nemevés vagy alig enni sem jó. enni kell. csak nem mindegy, hogy mit és mennyit (utalok arra, hogy egyszerre sokat s teleenni magad nem jó, de napi 1000-1500 kalória kell egy nőnek, ja s nem mekis kaja...)

Mrs.Columbo 2012.11.14. 16:30:15

@sussudio: Hát, ami régen a 36-nak számított, az ma már inkább a 34.
Modelleknél meg 32 az alap.

jadu 2012.11.14. 16:35:57

@jadu: @céerem: mondjuk annak, aki tényleg semmit nem mozog, csak a fenekén ül meg az ágyában punnyad az 1000 is sok :))) de az fix h a bőre sem lesz sokáig feszes s rugalmas...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.14. 16:37:58

Teljesen igazad van.

Utálom a kövér nőket. De legyenek kövérek, csak ne linkeskedjenek ezzel a pluszszájzos ideológiával. Értem, hogy irigylik a náluk szebbeket, dehát ez nem ok hülyeségek beszélésére.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.14. 16:43:12

@jadu:

kissmyassets.files.wordpress.com/2008/09/plus-size-model3.jpg

Istenem, ki ez zsírdisznó???

4.bp.blogspot.com/-N95Wq36qjRw/TZqOlplLFcI/AAAAAAAAD5M/j0irhhu_vsc/s640/Plus+size.jpg

Ez meg mi, súlyemelő bajnokok divatbemutatója???

24.media.tumblr.com/tumblr_l9pwj1lBcs1qbz1slo1_250.jpg

Na ez oké, ezen 2-3 kiló felesleg van csak. Ha ez a pluszszájz, akkor nem gond.

24.media.tumblr.com/tumblr_mdgze8n18T1qlmuluo1_500.jpg

Szép nő, de hízhat bátran 3-4 kilót.

jadu 2012.11.14. 16:47:30

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
neked ez zsirdiszno: kissmyassets.files.wordpress.com/2008/09/plus-size-model3.jpg

??? komolyan???

protézisesh 2012.11.14. 17:07:41

"kövérek utálják a vékonyakat,de ez fordítva nincsen így"

Akkor most kezdj el gyorsan felsorolni kövéreket gúnyoló gyerekversikéket, kezdve mondjuk a "digi-dagi-daganat, kergeti a halakat..." kezdetűvel.

.
.
.
.

Hánynál tartasz? Oké.

Most kezdj el soványakat cikiző versikéket felsorolni!
.
.
.
.
.
.

Na, megvan az első? Nincs? Akkor ki is utál kit?

protézisesh 2012.11.14. 17:14:31

ne felejtsük ki a minőségi éhezést. A legtöbb ember azért kövér, mert (relative vagy abszolut) szegény. Mi a legolcsóbb megoldás? Éhes vagy? Egyél hozzá kenyeret! Persze, a legolcsóbb fehéret. Mindenhez.

Sokkal érdekesebb friss tengeri halat enni salátákkal, meg párolt zöldséggel, de egy halvacsora árából két hétig eszed a krumplistésztát. Sőt, egy üveg sör 150Ft, egy üveg bor (szőlőből) meg ezer... Sajt? Gyümölcs? Luxus, a lekvároskenyér (jó műanyaglekvárral) megint csak olcsóbb, mint a sonka sajttal meg ruccolával.

Erre jön rá csórikámnak a napi megélhetési stressz (amikor az elméleti költségeket/kiadásokat összeadva kijön, hogy havi MÍNUSZ 20.000 ft-ot költhetsz ételre), aztán még menjen futni/kondizni?

Sajnos ez a kövérség-dolog ugyanúgy sokrétű probléma, mint az összes többi baj a világban. :(

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.14. 17:14:51

@váj mí:

Normál súlyát 10 %-nál többel haladja meg = kövér.

6-10 %-kal haladja meg = plusszájz.

1-5 %-kal haladja meg = nem gond.

Pl. vegyünk egy magas, 165 centis nőt. Normál súlya 58 kg. 64 kg-tól kövér.

Elijah_Baley 2012.11.14. 17:16:36

érdekes szociolingvisztikai kérdés, a plussize eredően egy divatszakmai terminus, a "kövérség" meg köznyelvi szó,tehát két, jelentősen különböző nyelvterületről van szó.
Ha a "plussize" a köznyelvbe a negatív stilisztikai árnyalatú "kövérség" neutrális párjaként kerül be, szerintem ok, meg amúgy is ideiglenes jelenség, mert létezik semleges, és jóval árnyaltabb szópár, a "túlsúlyos" illetve "elhízott" :)

emzéperiksz 2012.11.14. 17:18:00

Ahogy én látom, a férfiak 99 százaléka szerint kb. Liptai Klaudia az az alkat, amelyiket tolnák, mint cigány a lopott biciklit.
A tipikus modellcsajokat annyira nem szokták komálni. Tini koromban persze azt gondoltam, hogy ez nem lehet igaz, de 30 fölött ráébred az ember pár dologra. Amúgy én nem vagyok olyan alkat, kb. 36-os méretet hordok, és hízni sem szeretnék, de az igazság az, hogy a pasik nagy része azért nálam húsosabb pipiket tart ideálisnak.

váj mí 2012.11.14. 17:18:27

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Ahham, és akkor is kövér, ha 67 kilós a 165 centis nő, de azt a plusz 3 kilót a mellei teszik ki? ;)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.11.14. 17:25:18

@váj mí:

Akkor is. A melleknek arányosnak kell lenniük. Se a deszkamell, se a szlikonszerű mell nem jó.

váj mí 2012.11.14. 17:25:50

@emzéperiksz: Ahham, nagyjából így van. A fotóboltos modellfotókat nézik a plakátokon, de azért a 38-40-es méretű lányokat, nőket preferálják elsősorban, C-s kosártól felfelé ;-)

váj mí 2012.11.14. 17:27:51

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Hm, fájó szívvel mondok le rólad, mert a melleimet nem engedem kisebbíteni ;). Bár azt már tegnap óta tudom, hogy nem vagyok a típusod ;-).

glc 2012.11.14. 17:30:04

Szándékosan nem olvastam mások kommentjeit, de valami nagyon félresiklott a blogger fejében.

"...a kövérek utálják a vékonyakat"

Ez úgy marhaság ahogy van. Én még ilyennel nem találkoztam.

"Az ilyen erőfeszítésekkel elért eredményeket senki nem veheti el, és akinek egy csepp esze is van,ezekre az emberekre dob egy likot"

Akár megsértődsz, akár nem, valamiféle sértett hiúság van a háttérben, hogy nem ismeri el VALAKI vagy valakik ELÉGGÉ (vagy annyira amennyire ELVÁRNÁD) a teljesítményedet.

Döntsd el, azért figyelsz a súlyodra/alakodra mert TE akarod így, mert így érzed jól magad, vagy azért hogy mások "LIKE-oljanak".
Ha az utóbbi akkor az baj. Nagy baj.

Arra meg rájössz majd később (vagy nem) hogy a plus-size nem egyelő a "zabálással".

Rocks 2012.11.14. 17:30:31

@váj mí: azert a 165 cmhez a 67 ( mell nelkul) a 64 kg az naaagyon sok

váj mí 2012.11.14. 17:35:50

@Rocks: Hm, az nagyjából 40-es konfekcióméret. Nem hiszem, hogy naaagyon sok lenne. Viszont tényleg nem sovány vagy modellalkat, de a kövértől nagyon messze van.

glc 2012.11.14. 17:41:12

Most már visszaolvastam a kommenteket...:)
Azért örülök, hogy viszonylag kevesen bólogattak :)
Az jutott még eszembe, hogy a férfiak talán azért vonzódnak jobban a plus-size (nem kövér) nőkhöz, mert az ősi ösztönök továbbra is hatnak, és a gömbölydedebb, teltebb idomok, a test tartalékait is jelentették, vagyis az ilyen nőnek több esélye volt az utód világrahozására mint a soványaknak (pl. éhínséges időszak).
A néha már szélsőséges soványság idealizálása korunk mesterséges terméke, a hozzá kapcsolódó divatbiznisszel, fogyókúrabiznisszel együtt.

voodoux 2012.11.14. 17:47:32

kedves szerző, tényleg bántják a kövérek a kis szupi rózsaszín lelkedet? csillámfaszlámák! :D

Rocks 2012.11.14. 17:49:38

@váj mí: ha sulyemelo vagy fitnessbajnok, akkor nem. De ha az a 64 kg sportmentes zsir, akkor az eleg ronda...

csíra 2012.11.14. 17:53:20

@sussudio:
Nem, ez nem sztereotípia, hanem TAPASZTALAT. Az enyém. És mint ilyen, igaz, és nem általánosságot fogalmaztam meg. Nagy különbség.

Egyébként meg BMI. Az egy jó kiinduló pont, orvosilag és hétköznapi értelemben is.

Valaki azt írta (lehet, hogy nem te, csak nem akarok új hsz-t írni), hogy a kövérséget IDEALIZÁLJÁK és KÖVETENDŐ példaként állítják be. Ez is túlzás, én egyáltalán nem látom úgy, hogy ez történne.

Sőt, ezerszer többször találkozom helyes életmódra való tanítással foglalkozó cikkel, műsorral, videóval, mint a nagyobb testűeknek szánt divat cikkekkel.

Megfogalmazta már más is előttem: a plus size, mint divat-jelenség, az igényre épül, és az önmagad elfogadására. Ebből jön a gondolkodás, az egészséges önbizalom és énkép kialakítása. És igen, eljön az a pillanat, ahol az intelligens túlsúlyos ember akaratlagosan fog küzdeni azért, hogy egészségesebb legyen. Nem a társadalmi elvárások miatt, hanem a saját egészsége és jó közérzete érdekében.

váj mí 2012.11.14. 17:54:03

@Rocks: Az elomló zsír egy 56 kilós nőn is ronda, hiába 36-os a mérete. Nézd meg a picsanadrágokat nyáron az 50+ kilós csajokon. Huhh!

lányként a fővárosban 2012.11.14. 18:04:53

mikor írtam a bejegyzést,tudtam,hogy ez fog kikerekedni :) belőle.Leszögezném,hogy nekem tényleg semmi bajom a kövér emberekkel,még ha így is jött le.Ha már szóba került Kim Kardashian neve,a világ egyik legszebb nőjének tartom,de az arca miatt,és az ő arcához remekül passzol a testalkata,igen ő plus size.Engem az idegesít,hogy ez a megnevezés és ennek elterjedése igenis egy negatív kampány a vékony testalkatúak ellen.Aki jól érzi magát a bőrében, annak nem kell külön megerősítés,hogy érezd jól magad mert te plus size vagy,érezd jól magad,mert te vékony vagy.Mindenkinek él a fejében egy vágyott testkép,ha a valóság nem egyenlő a vágyott énképpel,akkor jönnek a negatív megjegyzések mások felé.Mindenkinek más tetszik,mint már írtam,nekem a nagyon vékony lányok tetszenek.Eddig az volt az ideál,hogy aki túlsúlyos fogyjon le,most meg az lesz,hogy aki vékony hízzon meg,és higyjétek el,ez sem jó irány...most még csak egy divatos szó,de csak idő kérdése,hogy "világ mozgalom"legyen belőle..mint aDove és a valódi szépség kampány...ott is inkább teltebb lányok pózóltak,mint valódi szépség..

sanyix 2012.11.14. 18:06:03

@jadu: ezek a nők normális nők, amik a deszka kisfiús modellekhez képest tényleg plus size-ok :D

Ennek ellenére a plus size névbe sokan a hurkagyurma nőket is beleveszik. Ez van a fasz divat és a divat fasz elnevezései mindig szélsőségesek, soha sem tükrözik az igazi férfi ideálját, hiszen a divat többségében fartúrók kezében van, akiknek a céljuk megszégyeníteni a nőt, vagy a beteg pedofil izlésüknek megfelelő kisfiús lányokat gyártani, mert azok reszelgetését a törvény nem büntetni, ellenben az igazi kisfiúkkal, így a modell lányok jók pótléknak.

kovácspéterke 2012.11.14. 18:08:13

Ó, végre valaki kimondta ezt is. Keira Knightely mondjuk a másik véglet, de hogy miért büszke valaki arra, hogy egészségtelen és ezt miért kellene elfogadni, azt nem tudom.

váj mí 2012.11.14. 18:10:27

@lányként a fővárosban: Ezzel jár a címlap. Node.
Szerintem, kissé rosszul látod, mert nem arról van szó, hogy a plus-size modellek és divat köztudatba kerülésével mindenkit arra biztatnának, hogy most aztán hajrá, mindenki edze magát plus size-ra! Nem, csak simán pénzről van szó. A divatvilág a fejéhez kapott hosszú évek után, hogy a max. 36-osra tervezett ruháikkal elveszítenek egy jelentős vásárlóerőt. A pénz mozgatja a világot, nem az elméletek.

2012.11.14. 18:16:38

micsoda diszkriminatív poszt, valami kisebbségi érzésből fakadhat

csíra 2012.11.14. 18:34:28

@lányként a fővárosban:
Világmozgalom abból lesz, ami értelmes. Minden értelmes ember tudja, hogy a túlsúly nem lehet cél, se rövid távon, se hosszú távon. Kár ezért aggódnod.
Asszem csak szimplán túlreagálod a helyzetet, ez nem negatív kampány. Attól, hogy léteznek plus size modellek, az nem hat károsan a nem plus size modellekre.
Ettől nem kevesebb lesz az emberiség, hanem több!

csíra 2012.11.14. 18:40:17

@Mrs. Jackman: Például azért, mert
1. nem sok közöd van hozzá, hogy ő hogyan él
2. te attól még nem leszel kevesebb, hogy az a másvalaki kövér

inebhedj - szerintem 2012.11.14. 18:58:40

Én a posztolóhoz hasonlóan a csontkollekciókat szeretem, de Dr. Josef Paul Schimmerwagens-Fürtz a neves diétetikai szaktekintély tibetológus szavaival élve "akkor sem értek egyet a posztolóval".

Különösen, mert egész életemben plus size akartam lenni csontkollekció helyett, de ez csak az utolsó 3 évben sikerült, így végre elégedett vagyok magammal, igaz cserébe mindenki más (még a párom is) undorodik tőlem.

3dom'f'speech 2012.11.14. 19:00:13

Igazad van! Ez is része a PC (politikai korrekt) képmutató mellébeszélésnek és ízlés- illetve véleményterrornak. Ezzel is az igénytelenséget és az elhanyagoltságot akarják idealizálni. Egyáltalán nem szexi a dagi.
Mondjuk nekem a csontsoványak sem jönnek be, de az egészséges arányú, sportos, magukra adók igen :)

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2012.11.14. 19:08:11

Teljesen igaza van a szerzőnek!!! El kéne felejteni ezt a plus size hülyeséget mert ezt csak a kővérség undorítóság elfogadására használják!!! Nem tudom kinek az érdeke az hogy a zsír sertéseket reklámozzák és már az utcán is mindenhol ilyen nők vannak!!! Kővér formátlan pacni igenis menjen eddzeni és ne egyen de NE A TÉVÉBE MAGAZINOKBA MUTOGASSÁK!!! Mert ott az ember már szép nőket akar látni a hájasak helyett!!!

Igenis mondjuk ki végre hogy a sajtóba hazudnak a zsír nem szép!!! Feszes vékony testű nők a szépek aki nem ezt mondja hazudik!!!

Igenis a Nő 50 kilónál végződik!!! Tessék tudomásul venni végre!!!

És nagyon tanúlságos a hozzászólók hozzáállása ebben!!! Kedves kommentelők talán nem kéne megenni minden nap egy doboz jégkrémet Milka csoki chips hamburger és társai és talán le kéne menni néha az edző terembe és akkor nem ilyen ocsmányan néznél ki nem itt tartanál!!! És akkor előbb utóbb lenne talán csajod/pasid is!!! Ne csodálkozz hogy fórmátlan kővér egészségtelen visszataszító pacniként nem kellessz senkinek!!! Elvégre te is egy szép Vékony lányt/csávót akarsz magad mellé igaz!!! Hát akkor tessék tenni érte hogy te is ilyen legyél ne pedig kővér!!!

Bloodscalp 2012.11.14. 19:18:13

lökött egy tyúk vagy az biztos.

csak hogy tudd mi kell egy férfinek.

zsircsajok.blog.hu/

Zéé-e 2012.11.14. 19:21:59

A probléma ott kezdődik, hogy az anorexiás az etalon (=normális), és a normálist már plus size-nak nevezzük.
Kövér nők valóban léteznek, de akkor legalább ne hívjuk már őket is plus size-nak. Azok kövérek és kész.

shesso 2012.11.14. 19:23:37

Ne értsetek félre, tőlem aztán lehet valaki ostoba,attól függetlenül, hogy már többször említettem, hogy nekem a nagyon okos nők tetszenek, és ha még blogot is írnak, az maga a tökéletesség pl. bárki más a szerzőn kívül.

mizrolist 2012.11.14. 19:30:16

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: 50 kiló? Ne viccelj, rendesen nem lehet megölelni sem, mert szúrnak a csontjai. Kivéve, ha max. 155 cm vagy alacsonyabb...

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: a frászt. Az egy teljesen korrektül kinéző szép nő.

Rocks 2012.11.14. 19:31:22

Felismerte a divatipar, hogy a dagadt csajoknak is van lovejuk. Csak onfegyelmuk nincs leallni a zabalassal es/vagy levonszolni a segguket a konditerembe.

váj mí 2012.11.14. 19:52:01

@Rocks:Azt azért még nem ismerte fel, a 48-56-os méretekre még nem repültek rá, csak mostanában nemcsak a ropi 36-os a legnagyobb méret, amelyben gondolkodnak.

alfa.orionis 2012.11.14. 19:56:31

@Kovácsné:

Tökéletesen összefoglaltad. Én pár centivel alacsonyabb és pár kilóval könnyebb vagyok,mint te, a többi stimmel.
Viszont ruhát venni egy kínszenvedés, mert ami hosszban jó, mellben vagy vállban szűk, mert a posztíró keshedt, ványadt pálcikaformájára szabták. És hol van az előírva, hogy egy löttyedt seggű, narancsbőrös, ámde 34-es méretet hordó, avagy egy rózsaszín blogot író okoskodó kis l..(nem libára gondolok) írja elő, hogy mi a szép vagy ki a plus size?

Rocks 2012.11.14. 19:58:11

@váj mí: a 40-es az L- es, ugye? Large. Nem medium (ami a normalis), hanem large.

váj mí 2012.11.14. 20:05:47

@Rocks: Nem, az M-s, a 42-44 az L-s.

eßemfaßom meg áll 2012.11.14. 20:08:02

Posztoló, te hülye vagy, már bocs. Nem, nem fogok érvelni.

Rocks 2012.11.14. 20:11:12

@váj mí: gyors kontroll, merettablazatok Adidas, Ralph Lauren, Miss Sixty, Jack Wolfskin stb... 36-S, 38-M, 40.- L, 42-XL... Csak ami hirtelen a kezembe kerult...

Gerilgfx 2012.11.14. 20:17:00

szeretem a kövér, magas csajokat.

a kis manó méretű gyufaszálakhoz nem vonzódom, pedig érdekes módon régebben még pont őket szerettem. dehát változik az ember ízlésvilága.

glc 2012.11.14. 20:18:09

@lányként a fővárosban: "Aki jól érzi magát a bőrében, annak nem kell külön megerősítés,hogy érezd jól magad mert te plus size vagy,érezd jól magad,mert te vékony vagy."

Épp ezt írtam az előbb.
Gondoltál már rá, hogy ezt magadra alkalmazd? Miért is szeretnéd hogy a te alkatodat "likeolják", ahogy írod? Hm?
Önértékelési zavar?

"most még csak egy divatos szó,de csak idő kérdése,hogy "világ mozgalom"legyen belőle."

Van egy évtizedes vicc:
Régen büntették a homoszexualitást, ma eltűrik, nem kellene megvárni míg kötelező lesz..."
Ezen a hülye logikán már régóta nevet mindenki :)

De látod megjöttek a támogató trollok, ezen pl. jót röhögtem:
"Elvégre te is egy szép Vékony lányt/csávót akarsz magad mellé igaz!!!"
Bakker az ember ilyet kis tizenévesen gondol, amikor nőt még csak képen látott :DDD Bár lehet hogy van aki nem növi ki sose :)

váj mí 2012.11.14. 20:20:08

@Rocks: Lehet, én úgy emlékeztem, hogy párban vannak, 34-36, 38-40, 42-44 és így tovább. Nem szoktam nézni a hivatalos méretet, legfeljebb melltartónál, mert ami a Zaránál 36, az a HundM-nél 38-as a PandC- nél meg valahol a kettő között, vagy ki tudja ...Úgyhogy szemre választom ki a cuccokat, nem címke szerint.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2012.11.14. 20:22:01

Hu vazz. Így férfiként csak annyit, hogy ki a tökömnek van kedve egy csontkollekcióhoz? Legyen neki mellecskéje (nem baj ha C-D, akár E). Meg legyen neki más is amivel lehet játszani. Kiráz a víz ha a hozzányúlok egy csajhoz és bordákat meg csigolyákat lehet számolni. Brrrrrrrrrrrrr.

alfa.orionis 2012.11.14. 20:25:17

Beleolvastam a szerző többi bejegyzésébe is.

Jól gondoltam, egy nyalókafejű pálcikadémon az illető.

Ilyeneket ír:
Egyébként nekem lehet a testemből kellene élnem.

Így is hozzám jönnek azok,akik nem kapják meg otthon,amit szeretnének. Vagy a gyengédséget és törődést, vagy az izgalmat, vagy a perverziók kiélését. Tőlem megkapják, aztán pedig otthon bebújnak az asszony mellé az ágyba. Nem értem teljesen. Alapvetően inkább nézek ki kislánynak, mint nőnek..

Gondolkoztam, hogy rosszul kellene-e éreznem magamat, amiért egy 8 éveseknek szánt arany színű tüll szoknyát próbálok fel éppen, amiből inkább az egy számmal kisebb az én méretem. Majd 25 éves fejjel megint egy ovis szoknyában indulok neki az éjszakának.

Dagi meg plus size, mi? Eszem megáll a nagyképűségedtől.
Ez pont az a blog, amit egyszer is kár volt olvasni.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2012.11.14. 20:26:16

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll:
jah, bezárták a hárshegyi intézményt... azért jársz kezelésre, ugye?

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2012.11.14. 20:29:27

@csíra:
Nem, a plus size mint jelenség az ülőmunkára épül, mondjuk napi 8.5 órában, plusz egy óra utazás előtte, egy utána, elviszed a gyereke(ke)t az iskolába, hazaviszed, enni adsz nekik, elmosogatsz, kikérdezed a leckét, jó ha aludni marad időd.

Jaaaa, hogy te abból indulsz ki, hogy mindenki 20 éves gyerektelen "szingli"? Jóléti országban élsz ahol ez nem így van? Akkor miért magyar blogra kommentelsz?

randomburvi 2012.11.14. 20:38:12

Te egy igazi hülye picsa lehetsz, plusz szar fogalmazás, rosszindulat, keserűség, butaság. Szar poszt, hülye poszter.
Ja, és helyesírás..inkább nem is mondok semmit.

Neked szerintem önértékelési zavarod van. Aki szereti önmagát, az sosem írna ilyen posztot. Beszélgess el egy pszihomókussal.

randomburvi 2012.11.14. 20:42:55

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll:

Posztolj már magadról egy képet, hadd röhögjünk..te sem lehetsz nagy barátságban magaddal:)
És neked is ajánlok egy helyesírás ellenőrző programot, hidd el, sokat lehet tanulni belőle.

Komolyan szánalmas, hogy egyrészt a plus size-ot kövérnek hívja a poszter ( 38-40-es méret ),másrészt hogy egyáltalán bárkinek , lásd poszter és troll eszébe jut bárkit is fikázni, akin néhány kiló plusz van ( szerintük).

pocaklakó minimanó 2012.11.14. 20:53:26

"...és akinek egy csepp esze is van,ezekre az emberekre dob egy likot (sic!)"

És azokat lehet utálni, akik telenyomják mindenféle divatos szóval a kritikájukat, miközben képtelenek helyesen leírni a divatos szavakat?

LIK!!! :))))))

2012.11.14. 20:55:57

szerintem az a baj, hogy csak zöldséget vacsoráztál, én is ingerült vagyok éhesen
dobok mindkét kategóriának lájkot
van ismerősöm,aki ducin is szépséges hölgy, és van vékony is akit tisztelek és szeretek

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2012.11.14. 21:01:43

@alfa.orionis: Nyilván a szerzőnek semmije nincs a külsején kívül, az meg vékony, tehát neki mindene az, hogy vékony. Az élete értelme. Így érthető, miért borítja ki az, ha azt hallja, látja, hogy „kövéren” (értsd: a pálcikánál vastagabban) is lehet létezni, boldognak lenni, embertársaink által tisztelve lenni. Hiszen ha ez így volna, akkor a szerzőnknek a világon semmije sem maradna. Természetes tehát, hogy fröcsögve ágál a pálcikavékony alkaton kívül bármi mást elfogadhatónak tartó hozzállás ellen.

feketebarany666 2012.11.14. 21:12:36

Semmi masrol nem szol csak a csunya dagadt lusta (budos) csajok nyomjak a marketinget, h elfogadjak oket olyannak amilyenek.

De semmi esely nincs ra, szerencsere.
Ezt tudjuk Al Bundy tol is.

Zb74 2012.11.14. 21:41:01

"nekem a nagyon vékony nők tetszenek,és ha még csontos arcuk is van, az maga a tökéletesség pl Victoria Beckham,Keira Knightley"

Há' nemtom, férfiszemmel nézve a "plus-size" Sara Ramirez például klasszisokkal jobb nő, mint az általad említett Beckhamné... Keira Knightley arca valóban szép (nem is csontos), viszont a teste nem valami izgató; túl sovány szegényke.

Martian (törölt) 2012.11.14. 21:54:44

@Zb74: "nekem a nagyon vékony nők tetszenek,és ha még csontos arcuk is van, az maga a tökéletesség pl Victoria Beckham,Keira Knightley"

Őket ilyen alkattal csak a mai nyugati kultúra tekinti nőnek...

Advanced Flight 2012.11.14. 22:00:40

Csak ezt a "férfiak a duci csajokat kedvelik" szöveget felejtenétek már el!

Biztos van 1-2 ilyen is, hogyne. De ahány kedves, ápolt, gusztusos dagi csajt láttam éveken át várni, reménykedni, aztán belefásulni abba, hogy nincs pasi....mert nagyon sok a csinos, vékony (de nem csontsovány) lány, pláne a fővárosban. Bizony ők a kapósabbak.

váj mí 2012.11.14. 22:10:06

@Advanced Flight: Na most az a kérdés, ki a dagi, mert a posztíró és a vele egyetértő kommentelők szerint a 40-42-es konfekcióméretű lányok, nők már gusztustalanul kövérek ...

Zb74 2012.11.14. 22:16:23

@Martian: Mega posztíró ;-)

@emzéperiksz: "Ahogy én látom, a férfiak 99 százaléka szerint kb. Liptai Klaudia az az alkat, amelyiket tolnák, mint cigány a lopott biciklit."

Jól látod :-)

@Bloodscalp: Bingó!

billy reed 2012.11.14. 22:30:45

Anyám borogass...

Csak pár mondat az "írásból"

"Én ugyan belebetegednék a gondolatba, ha rétegek lennének a hasamon, összeérne a combom. De miért erőszakoskodunk annyira, hogy a hájréteg a normális??"

Először is: a kövérség nem normalitás kérése. Állapot.
Másodszor: ha most nem is, majd legkésőbb 50 éves korodban, 2-3 gyerek /?/ után rájössz.

"És még tudjátok mi a különbség? A kövérek utálják a vékonyakat,de ez fordítva nincsen így..."

Akkor miért is írod e sorokat???

Ezek a mondatok pedig mindent alulmúlnak:
"Én hetek óta nem harcolok a testemmel. Ugyan ma már megint csak zöldségeket vacsorááztam,de ez semmi...
És büszke voltam, hogy szabályok között étkeztem a cél érdekében, és heti ötször sportoltam...
És tudjátok mit? Az ilyen erőfeszítésekkel elért eredményeket senki nem veheti el..."

No comment.

FlybyWire 2012.11.14. 22:43:55

Elég erősen kompenzál a kedves szerző, bár még nem tudni, mit.
"nagyon vékony nők tetszenek,és ha még csontos arcuk is van, az maga a tökéletesség pl Victoria Beckham,Keira Knightley. "

Ha férfi lennél, akkor ez már perverzió lenne. Nőként csontos arcot kedvelni: ez teljesen jó, férfiben ;)

Egy nő legyen gömbölyű ott ahol kell, hurkák nélkül, de kiálló csontok nélkül is (na jó esetleg a medence elől egy icipicit. Van, akinek ez 45 kg-osan áll jól, van, akinek 70 kg-osan, alkat és magasság függvény.
A túlsúly nem szexi, nem támogatandó, de a soványság sem. Christina Hendriksen és Salma Hayek is borzasztó szexi, ahogy Kim Basinger vagy még akár Kate Moss is, bár ő néha határeset volt. Mondom, alkati kérdés. A boldogság pedig nem ezeken múlik úgysem - hanem alapvetően az egészségen.

FlybyWire 2012.11.14. 22:58:04

Ja és még hozzátenném: én mindig is az inkább vékony, de azért formás lányokat szerettem, olyan cirka 165cm/50kg és ehhez arányos kategóriában. Namost élete párja amikor megismertem a 160 centijéhez volt olyan 54 kg - csodálatosan gömbölyű mindenhol ahol kell, két pici horpadással a feneke fölött és két pici hurkával a hasán - amitől neki semmiféle látható problémája sem volt. És láss csodát - nekem sem :)

Most, hogy lassan 3 hónapos terhes, az a "plusz" 7-8 kg ami az ilyen blogszerző-féle testinkvizítorok szerint már simán a malac kategóriába taszajtotta volna őt, a legjobb dolog ami lehet rajta, mert valahogy sokkal nagyobb biztonságban érzem a kis növekvő csemeténket úgy, hogy tudom, maminak van miből őt táplálni, pótolni az energiát, ha kell :)

lányként a fővárosban 2012.11.14. 23:33:28

Nagy szerencse,hogy nem kötelező a blogot tovább olvasni,ahogy eddig sem volt :)
A like szó elírásáért ezer bocsánat,biztosan a kimerültség az oka,hiszen éhezve járom egész nap utcákat xxs-es pólóban (mi az,hogy csak xs?)tüll szoknyában és keresve kutatom a nagy Ő-t,ez azért kimerítő tevékenység.
Viszont az tény és való,hogy egy pszichológus hű társam lenne,de ezt már évek óta tudom.
És végezetül azoknak,akik nem olvasták a korábbi bejegyzéseimet,vagyis kb mindenkinek: 166 cm vagyok és 46 kg (kb,lehet néhány dekával több vagy inkább kevesebb)32-34 ruhamérettel. És rám bizony már nagyon sok negatív megjegyzést tettek a teltebb lányok képviselői.
Csak tudnám milyen az a nyalóka fej....

glc 2012.11.14. 23:47:29

@lányként a fővárosban:
"bizony már nagyon sok negatív megjegyzést tettek a teltebb lányok képviselői."
Esetleg nem volt előzménye részedről? Akárcsak non-verbálisan is?
...és miért is annyira központi kérdés ez nálad, hogy szenteltél neki egy blogbejegyzést, még azt is kiemelve hogy ez mekkora erőfeszítésedbe került, és mintha ezt bárki el akarná venni tőled?

Én mackós alkatú :) férfiként kaptam negatív megjegyzést de vagy tréfás volt, vagy aki komolyan vette, azt én nem vettem komolyan :D
Neked sem kellene.

pocaklakó minimanó 2012.11.15. 01:00:48

@lányként a fővárosban:

Ha most a többi hibát is említenénk, még Luca napján is csak elnézéseket kérnél.

"...166 cm vagyok és 46 kg..."

Egy anorexiásblogban ilyet ne írj le, mert rögvest dagadt leszel. :)

macskaságos (törölt) 2012.11.15. 11:29:40

Uh.

Nem akartam személyeskedni, de...
az ilyen típusú lánykák tették pokollá az életemet gimnáziumi éveim alatt, mint a posztoló.

170cm/65kg-kaptam is a "biztos megint csokit zabált egész este", "úristen, hogy bírsz megenni két zsömlét", aztán az állandó röhigcsélésről, gúnyolódásról ne is beszéljünk, akármit csináltam...

Hozzátenném, nem szerettem/szeretem az édességet.

Két évnyi rendszeres cardio-edzés és 10 kiló fogyás sem tudta őket meggyőzni,
továbbra sem kezeltek emberként, hiszen
55 kilós "elefánt" voltam/vagyok. =)

Sajnos ennek az emberfajtának az a legnagyobb baja, hogy képes elítélni
bárkit a súlya-ruhája alapján, első blikkre,
de ha neki teszik szóvá a hibáit,
rettentően megsértődik.

apanna 2012.11.15. 13:33:35

Szerintem téged frusztrál minden ami a súllyal kapcsolatos, különben nem írtál volna erről posztot sem.

váj mí 2012.11.15. 16:23:10

@lányként a fővárosban:
Te, ha nem elsősorban és mindenekfelett a külsőd foglalkoztatna, meg az, hogy mások mit gondolnak rólad (igen, beleolvastam a többi bejegyzésedbe is), talán boldogabb lennél.
Vészesen sovány vagy, különben, persze a magazinok fotóboltos modell-típusának esetleg megfelelsz, viselkedésben is hozod a tucatot, de ne csodálkozz, hogy a nagy ődet fogod keresni még nagyon sokáig, és csak egy-egy éjszakára vagy alkalmanként kellesz a férfiaknak.

emzéperiksz 2012.11.15. 19:06:52

@lányként a fővárosban: Valószínűleg azért kritizálnak, mert túl sovány vagy, és az is ronda. Meg kellene értened, hogy az emberek döntő többsége kb. Beyoncét vagy Monica Belluccit tartja ideális alkatú nőnek. Ők, gondolom, a modellek világában plus size-osak lennének, de ha te az ilyeneket ledagizod, simán hülyének néznek, és nem ok nélkül.

Frőczy Sanyi 2012.11.15. 21:37:39

Köszönjük szépen az értékes bejegyzést. Be kellene szántani ezt a blogot, a helyét pedig felszórni sóval. Az utolsó pedig kapcsolja le a villanyt.

Frőczy Sanyi 2012.11.15. 21:55:27

@lányként a fővárosban: btw, kiszámoltam a bmi-det. 16.7 jött ki. 18.5-től indul a normál testalkat és 24.9-ig tart. Tehát 166 cm magassághoz az 51-68 kg is normál súlynak számít. Bár szerinted aki 50 felett van az plus size, 60 felett meg egyenesen a viziló kategória. Szánalmas vagy. Nem beszélve arról, hogy ismerek olyan valódi plus size lányokat, akik nap mint nap járnak aerobicra, fitness terembe, míg van olyan nagyon sovány lány, aki egész nap meg nem mozdul szinte.

lányként a fővárosban 2012.11.16. 00:44:58

Olyan furcsa,hogy egy sértő megjegyzés sem esik rosszul,úgy látszik edződtem :) de azt észrevettétek,hogy több kommentelő sérelmezi,hogy kritikát fogalmaztam meg testsúly tekintetében,és ők ugyanezt teszik az általam kedvelt testsúlyról?Én ezt a bejegyzést csak 30%-ban írtam negatív hangon,a többit ti tették hozzá :)

SarahConnor 2012.11.16. 13:04:09

Vitatkoznék azzal, hogy a kövér lányok utálják a vékonyakat, fordítva viszont nem igaz. Bár kövérnek nem voltam mondható, szép darab lány voltam már kisiskolás koromban is, már egy fejjel magasabb a többinél, és ehhez mérten mindenem nagyobb volt... Ez a gyerekeknek a kövér. Most is nagy termetű vagyok, 180 cm-hez közel, ehhez megfelelő súllyal, ami sok egyszerű gondolkodásúnak önmagában egyenlő a kövérséggel.

Ha jövő ilyenkorig ülök itt, sem tudnám felsorolni neked mindazt az elképesztő sértés- és inzultáláshalmazt, amit én életem eddigi 27 éve alatt a súlyom/termetem miatt kaptam, jó részét már felnőttként.
Nem csoda, hogy utáltam azokat, akik ezeket mondták, és megkeserítették az életem valami olyan miatt,a miről nem tehetek - hiszen összemenni nem tudok. De ezeket az embereket nem a vékonyságuk, hanem a kegyetlenségük miatt utáltam. Féltékeny voltam? Igen, voltam, a vékony alkatra, törékeny termetre, mert úgy gondoltam, az az állapot az, amelyben végre békén hagyna mindenki. Hála az égnek, kinőttem ezt a gondolkodást.
Sikerült mentálisan helyrebillenni, nagyjából okésan látni a világot. Egy-két kritikán aluli megnyilvánulás a nagy termet, súlyproblémák kapcsán azért még fájdalmas tud lenni. Hogy nem bántják a kövéreket, annak olvass utána fórumokon, itt az Indexen.
Egyszerűen azt kellett megértenem, hogy aki bántani akar valakit, az úgyis bántani fogja. Hogy neki mi baja a világgal, hogy így tesz, az az ő baja, a súly, termet erre csak ürügy.
Aki maga rendben van a világgal, az bár gondolhatja a nagyobb súlyt nem vonzónak, nem nyilvánul meg egy szint alatt, udvariasan megtartja magának a véleményét.
Nem a súly a kérdés, sose az, hanem hogy ez másokat miért foglalkoztat annyira, hogy lemenjen kutyába miatta, míg téged szaroz...

A plus size kifejezést meg annyiban megvédeném, hogy ezt a szépségipar, a divat találta ki, akiknek létszükséglete, hogy vásárolj tőlük, hiszen belőled élnek. Namost, ők nem indíthatnak nálad úgy, hogy lekövéreznek, nekik üzleti szempontból sokkal jövedelmezőbb, ha azt mutatják, menő vagy, különleges vagy... Amúgy egyetértek azzal (még így pár kiló plusszal is), hogy egy határon már túlmegy a bálványozása a dolognak.

kovácspéterke 2012.11.16. 16:25:24

@csíra: természetesen nem leszek, és nincs is közöm hozzá, de ez a kövér büszkeség sztem rohadt idegesítő, meg a fogadd el magad mozgalom. minek kell elfogadni, hogy egészségtelen és lusta vagyok? csak nagyon kis százalékban áll betegség áll a háttérben.

ez olyan, mint ha azt mondaná valaki, h jaj hát az én fogaim nem erősek, könnyen lyukadnak, de hát mit csináljunk, ilyen alkat vagyok, nem teszek ellene semmit.

Ilovechubbygirl 2012.11.19. 21:04:14

Kedves Blogger! Nem akartam ilyet írni,mert a toleranica bennem igen erős. De van egy határ! Amit elolvastam tőled az undort keltő és másokra nézve sértő. Ostoba vagy kedves Blogger,ostoba. Tanulj és láss többet,talán szélesebbre nyílik a szemed... Bár erre semmi esélyt nem látok!
süti beállítások módosítása